اینستاگرام یا وب سایت؟ که بهتر است

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1126
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1343
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 113
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 134
    آي پي امروز آي پي امروز : 375
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 448
    بازدید هفته بازدید هفته : 5689
    بازدید ماه بازدید ماه : 5556
    بازدید سال بازدید سال : 56786
    بازدید کلی بازدید کلی : 274952

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.12.155.100
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

اینستاگرام یا وب سایت؟ که بهتر است


اینستاگرام یا وب سایت؟ کدام بهتر است در این مقاله به ابعاد مختلف سایت های اینترنتی ارائه دهنده خدمات و فروشگاه های اینترنتی می پردازیم تا بتوانید انتخاب درستی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید. وبلاگ سئوتون را دنبال کنید.

اینستاگرام کانا سایتی؟

همانطور که می دانید شبکه های مجازی در یک دهه اخیر در بین مردم بسیار محبوب بوده و همانطور که می بینید کسب درآمد از این شبکه ها مورد توجه مردم قرار گرفته است.

خوب حالا سوالی که برای کسانی که کسب و کار مجازی دارند پیش می آید این است که آیا وب سایت های مجازی مانند اینستاگرام بهترین راه حل هستند یا داشتن وب سایت؟ پاسخ این سوال با بررسی تفاوت ها و مزیت های این دو پلتفرم مشخص می شود.

اینستاگرام

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت، پیشرفت چشمگیری برای تمامی شبکه های مجازی مانند اینستاگرام صورت گرفته است و این شبکه به دلایل مختلف و انواع فعالیت های درآمدزا مورد توجه عموم قرار گرفته است. از طریق این شبکه امکان پذیر شده است.

سرویس رایگان اینستاگرام

یکی از دلایل آگاهی مردم از این شبکه و دریافت خدمات و محصولات بسیاری از طریق این شبکه رایگان بودن خدمات ثبت نام و برخی از تبلیغات شبکه و در نتیجه یکی از مهم ترین ویژگی های شبکه است. این شبکه بگذار جعلی باشد.

بنابراین با توجه به هزینه کم و سرمایه مورد نیاز، این انتخاب شبکه برای افرادی که سرمایه کمی دارند مناسب به نظر می رسد.

کار با اینستاگرام آسان است

یکی دیگر از دلایل ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام برای راه اندازی کسب و کار خود، سهولت ارتباط با این پلتفرم است.

اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد که حتی نیازی به استفاده از نرم افزار خاصی برای ویرایش عکس های خود ندارید و به راحتی بسیاری از این قابلیت ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه مجازی با امکانات عالی است که هرکسی می تواند به آن بپیوندد و در این شبکه فعالیت کند.

این شبکه به راحتی به کاربران خود اجازه تبلیغات می دهد و شما می توانید با توجه به روش بازاریابی در این شبکه خدمات خود را بفروشید یا ارائه دهید و محصول یا خدمات شما به راحتی مورد پذیرش بسیاری از اعضای این شبکه قرار گیرد.

اینستاگرام یک صفحه جستجو دارد که از طریق آن کاربران می توانند از طریق هشتگ ها و صفحات جستجو کرده و به اهداف خود برسند و صاحبان مشاغل مجازی می توانند از روش های بازاریابی و ایجاد هشتگ و کلمات کلیدی هوشمند استفاده کنند. تصاویر زیبا می توانند کاربران زیادی را جذب شبکه و صفحه شما کنند. .

هاسارا برای اینستاگرام

خب تا اینجای مطلب سعی کردیم در مورد برخی از مزایای این صفحه اجتماعی صحبت کنیم و تا حدودی به معرفی این مزایا پرداخته ایم. برای استفاده از این شبکه به هیچ مهارت خاصی نیاز نیست و هر فردی می تواند به راحتی از این شبکه استفاده کند. خدمات آنها

لازم به ذکر است که در این مقاله اینستاگرام را از نظر کسب و کار و پلتفرم در آمدزا بررسی می کنیم و در این مرحله باید بدانیم که این شبکه دارای ویژگی های دیگری است که برای همه گروه ها جذاب و قابل استفاده است.

یکی از معایب این شبکه برای راه اندازی کسب و کار، عدم امکان ایجاد دسته بندی برای خدمات یا محصول شماست و همین امر باعث می شود صاحبان کسب و کارهایی که محصولات زیادی دارند این نوع پلتفرم را رها کرده و به وب سایت روی بیاورند.

عدم وجود ویژگی های متفاوت به غیر از قابلیت استفاده از هشتگ، کسب و کارهای کوچک را در این شبکه افزایش داده است و برای بهتر جلوه دادن محصول، قطعا به وب سایتی نیاز دارید که بتوانید آن را در دسته بندی ها و حتی ویژگی های مختلف، محصول خود را فهرست کنید. . راحت و بدون نگرانی بگذارید.

یکی دیگر از مشکلاتی که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فروشگاه های آنلاین وجود دارد این است که کاربر امکان آپدیت محصول یا خدمات خود را ندارد اما شما این گزینه را در وب سایت خود دارید و اضافه کردن ویژگی های محصول در وب سایت آسان تر است. کاربر، امکان طراحی و انتخاب قالب در اینستاگرام را ندارید و سفارشی‌سازی محدود به طراحی عکس است.

پرداخت

یکی از مهمترین فرآیندها هم برای مشتری و هم برای مدیر کسب و کار، فرآیند پرداخت و دریافت است. روندی را ادامه دهید که انجام آن آسان است.

در شبکه های اجتماعی تعریفی از پرداخت و روش و نوع پرداخت وجود ندارد و فقط کارت به کارت امکان پذیر است. این امر باعث عدم اعتماد مشتری و منصرف شدن او از خرید می شود، به خصوص در خرید کالاهای گران قیمت و لوکس، این اعتماد کمتر شده و درصد کمی از مخاطبین خریدهای سنگین و گرانی از صفحات اینستاگرام انجام می دهند. اما این در وب سایت ها کمی متفاوت است و مشتریان به این نوع پلتفرم ها اعتماد بیشتری دارند و این حس اعتماد بیشتر است.

فیلتر کنید

مشخص است که محدودیت های زیادی برای استفاده از شبکه های اجتماعی در کشورهای مختلف وجود دارد و این محدودیت ها در ایران نیز اعمال می شود.

فیلترینگ و مقابله با آن یکی از دغدغه هایی است که صاحبان مشاغل در اینستاگرام با آن مواجه هستند و هر لحظه احتمال فیلتر شدن و از دسترس خارج شدن این شبکه اجتماعی وجود دارد.

اگر این اتفاق بیفتد صاحبان این سایت ها بیش از نیمی از مخاطبان خود را از دست می دهند و به کارهای قدیمی خود باز نمی گردند، اما در اینترنت بسته به نوع کار، ریسک پردازش کم و مشخص است. اگر اقدامی خارج از برنامه انجام ندهید، ممکن است هرگز برای کسب و کار شما اتفاق نیفتد.

مزیت دیگر سایت این است که فعالیت شما مستمر است و هر فعالیتی شما را به پیشرفت و فروش نزدیک می کند، اما در اینستاگرام نیست و فعالیت ذهنی و افکار محدود به ویرایش فیلم و عکس است.

مزایای داشتن وب سایت

دسته بندی را به محصولات اختصاص دهید

یکی از مزایای وب سایت این است که به کاربر امکان می دهد محصولات را در گروه های مختلف دسته بندی کند، این ظرفیت برای وب سایت های اینترنتی بسیار باز است و امکانات ویژه ای وجود دارد که شما و کاربر می توانید کالا یا خدمات خود را تبلیغ کنید. حتی حلش کن اگر کم باشد و مخاطبان شما می توانند به راحتی به سراغ خدمات مورد نیاز خود رفته و نیازهای خود را برطرف کنند این امر باعث ایجاد نظم و زیبایی در وب سایت می شود که باعث ایجاد حس امنیت و اعتماد برای مخاطبان شما می شود. با دسته‌بندی محصولات، حتی می‌تواند عکس‌ها یا ویدیوها را برای دسته‌بندی محصولات و خدمات شما در نظر بگیرد.

به روز رسانی محصول و ویرایش آسان

در وب‌سایت‌ها، می‌توانید محصولات یا قیمت‌ها را در هر زمانی ویرایش کنید، انبار خود را بر اساس در دسترس بودن محصول و انواع محصولات موجود مدیریت کنید و نیازی نیست نگران کمبود یا افزایش محصول باشید.

همچنین به راحتی می توان ویژگی های محصولات و خدمات خود و قیمت های متفاوت، بالا و پایین را برای آنها در نظر گرفت.

پرداخت آنلاین و آسان

یکی از مواردی که وب سایت ها دارای تنوع زیادی هستند درگاه های پرداخت است، مدیر وب سایت می تواند بر اساس درخواست مشتری درگاه های مختلفی را در نظر بگیرد و مشتری به راحتی در عرض چند دقیقه پرداخت و خرید را انجام دهد. در فروشگاه ثبت نام کنید.

در وب سایت جستجو کنید

یکی از امکاناتی که خرید و استفاده از خدمات شما را برای مخاطب آسان می کند، جستجو در سایت شماست. با مراجعه به قسمت جستجو، مخاطب به راحتی می تواند محصول یا خدمات مورد نیاز خود را پیدا کرده و به راحتی آن را خریداری کند. برای خودت پر کن

فیلتر کردن

خطر فیلتر شدن و رد شدن فعالیت در وب سایت های اینترنتی بسیار کم است یا اصلاً وجود ندارد.

لازم به ذکر است که اگر فعالیت مجاز شما به فعالیتی غیرمجاز تبدیل شود و یا به هر طریق قصد دور زدن مشتری را داشته باشید، این تهدید برای وب سایت شما جدی بوده و خطر فیلتر شدن نیز تهدیدی برای شرکت شما خواهد بود.

محدودیت های سایت

همانطور که تا اینجا خواندید به بررسی مزایا و معایب پلتفرم های مالی پرداخته ایم و در این قسمت از مقاله به بررسی برخی از معایب وب سایت ها می پردازیم.

همانطور که قبلا ذکر شد، وب‌سایت‌های اینترنتی می‌توانند دسته‌بندی محصولات و خدمات را شخصی‌سازی کرده و ایجاد کنند، که طول مدت و دامنه طراحی را افزایش می‌دهد.

تبلیغات ارزان نیست!

برای اینکه وب سایت شما و خدمات آن قابل مشاهده باشد، نیاز به تبلیغات دارید که می تواند بسیار گران تمام شود، اما شایان ذکر است که هر پروژه تبلیغاتی و تبلیغاتی به پیشرفت شما کمک زیادی می کند و کسب و کار شما را خوب جلوه می دهد.

بنابراین جدا از تبلیغات، باید هزینه بهینه سازی وب سایت خود را نیز در نظر بگیرید که باید بدانیم آیا این هزینه سرمایه ای است که دو یا چند برابر شما را برمی گرداند.

در مقاله فوق سعی شده است به برخی از مزایا و معایب هر دو پلتفرم اینستاگرام و وب سایت بپردازیم، اولویت با شماست و داشتن یک وب سایت به شما بستری برای ارائه ایده های خود برای یک پلتفرم خوب می دهد.

 

مراجعه به صفحه مقاله: https://blogten.ir/web-or-instagram/




تاریخ ارسال پست: جمعه 26 خرداد 1402 ساعت: 9:16
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: